الان



الان

و الان فقط

يمكنها الرحيل

فهناك من ستعتنى به

كما كانت تفعل هى


تعليقات

‏قال شمس النهار
ايه الروح الرياضية دي

انتي فين اصلا يارب تكوني بخير
السلام عليكم
اكيد حد يخلى باله منه
مش معقول يسيبوه كدا
موفقة دوما
دومتى بخير
‏قال جارة القمر
شمس النهار

انا موجودة يا جميل ... بس حالة من الاكتئاب هتعدى ان شاء الله
‏قال جارة القمر
رحلة حياة

وعليكم السلام

ايون لازمن حد ياخد باله منه قولهم يا بنى مش بيسمعوا الكلام
‏قال غير معرف…
بدر
صعب ان يلاقى حد ياخد باله منه
زى ال كانت بتاخد بالها منه قبل كدا
والاصعب فرض النسيان
دومتى سعيدة
‏قال غير معرف…
بدر

اشمعنى تعليقى ال ما اتعلقش عليه
علشانه وحش ولا ايه ههههههههه
اصل افتكرت واحدة كانت دايما تقولى انت وحش هههههههههه بس كانت بتبقى حلوة منها

ربنا يسعد ايامك
‏قال جارة القمر
بدر

لا والله مش مقصودة انا بس نسيت انى ماردتش ع التعليق انا اسفة :) الزهايمر بقى

ميرسى لمرورك ومبسوطة ان البوستين عجبوك
‏قال غير معرف…
ولايهمك حصل خير انا بهزر معاكي وبلاش كلمة انا اسفة دي تاني
وطالمأ البوستات انتي ال كتباها يبقي اكيد حتعجبني
ويارب انتي تبقي مبسوطة كدا علي طول ومستني البوست الجاي
‏قال غير معرف…
ولايهمك حصل خير انا بهزر معاكي وبلاش كلمة انا اسفة دي تاني
وطالمأ البوستات انتي ال كتباها يبقي اكيد حتعجبني
ويارب انتي تبقي مبسوطة كدا علي طول ومستني البوست الجاي

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مقتطفات اعجبتنى २ - شهرزاد الخليج

الرجالة دول جزم بس المشكلة ان الستات مابتعرفش تمشى حافية!!!!!!