من غير عنوان


يارب طبطب عليا
يارب طبطب عليا
يارب طبطب عليا

تعليقات

‏قال كلمات من نور
مافيش أحن من الرحمن الحنان المنان يا فتاتي ...هو أقرب ما يكون من العباد ...و انتي سألتيه و أسال الله أن يلهمك الصبر و الفلاح و التقوى ....تحياتي
‏قال جارة القمر
كلمات من نور

كلامك صح ... ونعم بالله
يارب يفرج همك وكربك ويهون عليكي...
امين..
انا اسف انا غلط فى حقكك
انا اسف جداا
انا بس اقصد ياريت يكون فى ايدى حاجة اقدر اعملهااو اقدر اساعدك انا اسف فغلا انا اسف
ان شاء الله ربنا يفك ضيقق ويعديها على خير
‏قال جارة القمر
ابو على

اللهم امين يارب
‏قال جارة القمر
قلب بيتعب عشان حبيبه

حصل خير :):) واكيد انا كنت فاهمة قصدك واديك قلته بطريقة غير اللى انا مش بحبها شفت بسيطة ازاى ؟؟

ربنا يكرمك يارب وانا واثقة فى ربنا واكيد هتعدى على خير ربنا مش بينسى حد ولا بيضيع حق حد

منورنى دايما يارب :)

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الرجالة دول جزم بس المشكلة ان الستات مابتعرفش تمشى حافية!!!!!!