تنويه لابد منه ... يا جماعة انا حد تااااااااااااانى


تنويه لابد منه

يا جماعة فى ناس بيدخلوا هنا و يتكلموا و اعتقد انهم فاكرنى حد تانى خالص

و الحكاية دى حصلت اكتر من مرة فقلت انبه عشان ماحدش يفتكرنى حد تانى

دى اول مدونة ليا و ماكنش ليا اى مدونات تااااااااااانية خالص مالص

اعتذر ان حصل الغلط دا بس انا ماكنتش اعرف اصلا ان فى مدونة تانية باسم

جارة القمر .... لان هو دا الاسم اللى انا كنت بسجل به فى اى منتدى كنت بشترك فيه

و عشان كدا عملت المدونة بنفس الاسم ... يعنى المدونة دى لا هى امتداد لمدونة اخرى

ولا انا نفس الشخصية التى يقصدها البعض
و طبعا ياريت كل الناس تشرفنى ورغم الخطأ دا بس انا مبسوطة انى اتعرفت على ناس جميلة جدا

بس خلاص

تعليقات

‏قال adel
تصدقي انا برضه
كنت فاكرك

حد معرفوش

صدفة غريبة قوي
‏قال جارة القمر
يانهار ابيض حتى انت يا بروتوس

انا كدا نتحر بقى
‏قال adel
ههههههههه

انا بسال بس

وصدقيني من ساعة اول كومنت ليكي

وانا ااقول انا اكيد اكيد مشفتهاش قبل كده

وعمال ااقول خير الله ما اجعله خير
زي اللي قايم من كابوس

ههههههههه
‏قال جارة القمر
ههههههههههههههههههههههه

عادل يا بنى انت كدا بتلعب فى عداد عمرك ... كابوس كماااااان نهارك مش فايت ... وسعوا يا جدعان ماحدش يمسكنى سيبونى عليه
يا بنى انت تطول تتعرف عليا اصلا احمد ربنا :P:P
‏قال adel
اطول
ههههههههه
انا 182 سم حضرتك
يعني اطول و اعدي كمان

وبعدين مالها الكوابيس
دي حتي بيطلع فيها عفاريت و دم و حاجة اوريجنال خالص
ههههههههههههه

وعداد عمري ايه بقي
انتي قديمة قوي
اسمها بتلعب في توك توك حياتك
‏قال جارة القمر
هههههههههههههههههههههه
يا عم قديمة ايه بس احمد ربنا انى قلت الكلمتين دول اصلا

و بعدين ماشى ماشى ربنا يسمحك مش هرد عليك مامتى قالتلى مش تردى على عادل هيه بس
‏قال adel
ههههههههه

طنط متقوليش كده ابدا

و بعدين مش عارفة تتكلمي خلاص

شاوري

هههههههههه
‏قال جارة القمر
ههههههههههههههههههههههه
فكرتنى بمسرحية محمد صبحى بتاعت الجوكر
كان فيها بنت مش بتتكلم فكانت طول المسرحية بتقول "هباهبااااا"

مش عارفة تعرف المسرحية دى ولا لأ بس انا بحبها
‏قال adel
هههههههه
عيب السؤال ده
يعني عامل مدونة للسينما بس
وكاتب لسته علي البروفايل تسد عين الشمس ومش هاعرف الجوكر

عارفة طبعا
هههههههههههههههههه

اللي كانت بتتكلم في التليفون
ههههههههههههههههه

المسرحية دي مشكلة اشاسا
‏قال جارة القمر
ههههههههههههههههههههه
خلاص يا عم ماتزؤش ال مدونة للسينما ال انا روحت هناك على فكرة ماعرفتش اكتب اقولك ايه خرجت تانى زى ما دخلت ههههههههههههههههه

المسرحية دى انا بموت فيها اصلا اصلا محمد صبحى فناااااااااان اووووى
‏قال adel
هههههههههه
متقوليش هلاص

صبحي كويس
بس كنا بقاله فترة بيخرف
بس ظبط في ونيس السنة دي :)
عاجبتني قوي الحقيقة
‏قال جارة القمر
اه فعلا الكام مسلسل الاخرنين مش حلوين اوى بس ونيس السنة دى جاامدة فعلا و فيها اسقاطات جاااااااامدة جدا على الاحوال دلوقتى
‏قال adel
ايوة و اداء الاطفال خصوصا اصغر واحد و امان
تحفة
و البت هدي كبرت
حساسني كبرت زيها بالظبط :)
‏قال جارة القمر
تصدق فعلا عندك حق انا حاسة انهم كبروا معانا ادام عيونا احنا تابعنا المسلسل دا من اول جزء و هما كانوا صغيرين اوى اكتر حاجه ذكية عاملها محمد صبحى انه ماغيرش كاست العمل خاصة اللى ليهم اهمية فة المسلسل و ارتبط بيهم الجمهور
‏قال adel
هو فعلا حركة زكية
زيادةانه مجبش حد مكان مايسة مع ان ده سهل
بس دي لمسة محترمة منهم قوي
‏قال جارة القمر
اه فعلا و دى كمان حاجه كويسة منه الصراحة
اقولك تصبح على خير عشان شغلى بدرى بقى خلاص العيد خلص هههههههههههه
‏قال adel
ههههههههههه
وانا كمان بس مش شغل
بس النضارة عمالي ازمة حقيقة :(
ولسم مخدتش عليه اللاسف :)

وانتي من اهلة
‏قال Yusuf
البوست ده فكرني برائعة الميكروباصات

أنا

أنا مش عارفني

أنا مش شايفني

أنا مش أنا
‏قال ميمي وأحمد
انا عرفت إنك مش أنتي من ساعة وحشتيني ونورتي وكده

وانا اللي بعلك لينك المدونة التانية ... أصل علياء كانت صاحبتنا أوي (جارة القمر اتانية)

أسفين
بس بصراحة أنا كسبت صديقة جديدة

تسمحيلي بالصداقة دي؟

أنا ميمي

وعاوزاكيتشرفيني في مدونتي التانية " ميمي وأحمد"
دي بننشر فيها مناسباتنا واحتفلاتنا ولا قدر الله لو مرض حد ندعيله فيها ...

أحبك تنضمي لينا

أهلا بيكي ومعانا علشان كلنا ( إيد واحدة)
‏قال ميمي وأحمد
خللي بالك من دولا ده صاحبي الأنتيم

ميمي
‏قال جارة القمر
ميمى اهلا طبعا بيكى وانا اكيييد معتبراكى صديقتى من اول ما جيتى هنا حتى لو كانت صدفة ....

بالنوسبة لعادل بقى فهو حبيب الملايين لازم اخلى بالى منه طبعا ههههههههه
‏قال جارة القمر
يوسف هههههههههههههههههه ماشى مشاى اتريق
‏قال عمرو
أنا كنت فاكر إن انتي انتي
أعمل إيه دلوقتي؟
:)
يانهار ابيض انتى مش اختى يعنى
وديتى اختى فين يابت :-P
‏قال جارة القمر
هههههههههههههههه هتعمل ايه بقى امرى لله .. اعتبرنى انا انا يا سيدى و خلاص
‏قال جارة القمر
موجودة موجودة فى الحفظ و الصون انا حطاها فى اوضة الفيران هههههههههههه
‏قال adel
ايه ياجماعة بتقسموا عليا :):)
ده كتير والله

هههههههههههه
‏قال جارة القمر
هههههههههههههههههه اه يا عادل مش حبيب الملايين بقى و الجماهير العريضة بتحيك و كدا
‏قال ponpona
انتي حد تاني ..!!
وانا اللي كنت فاكره ان انتي هو انتي
أعمل ايه بقي أدور علي حد تاني عشان يطلع انتي ?

أنا لاقيت مره قبل كده أكونت باسم "جارة القمر"
قولت هيييه يبقي انتي دخلت عليه لاقيت مدونه تانيه
قولت أنا دخلت عند الجيران ولا ايه؟

بس اكتشفت ان هي بنوته بردو واسمها جارة القمر
وتقريبا تقريبا كانت من فلسطين مش فاكره أوي يعني

جاره القمر:
كل سنه وانتي طيبه ومبسوطه يابسبوسه
تعرفي .. أنا عايزه آجي هنا واتابع بس مستنيه
أقلب المدونه واجيبها من أولها للآخر

عارفه.. أنا جيت وقرأت الكام بوست الأخرانين
عشان كنت مسافره وماقرأتهمش وأول ما لاقيت اسمي مكتوب
قولت ايه دا؟ دا أنا؟ وكتاب الله المجيد؟
والله اتبسطت وقعدت أقول لنفسي أنا اهو أنا اهو

جارة القمر ... ربنا يسعدلي أوقاتك
:)
‏قال جارة القمر
بنبونة النوسة كونوسة ازييك وحشانى و الله ياريت يا سيتى تتابعى بس انا مش بكتب حاجات جامدة يعنى دول هما كام حاجه بتيجى على بالى او مواقف بحسها
بس بحب تشاركينى فيها و ببقى مبسوطة انى بلاقى هنا

و طبعا يعنى دا اكييييييد اسمك انا كنت ناوية اعمله باللمبة النيوين الحلوة الجميلة دى بس معلش بقى انتى عارفة الكهربا غالية اليومين دول ههههههههههههههههه

تسلميلى و دايما معايا كدا يارب
‏قال Mo7ammed
ميهمناش
اسمك واهلك موطنك
ميهمناش

ههههههههه

كل سنة وانتى طيبة
‏قال جارة القمر
تيراارارارااراااراااا ههههههههههههههه

وانت طيب يا محمد بيه
‏قال غير معرف…
http://gongfu.com.ua - Visit us or die!

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

مقتطفات اعجبتنى २ - شهرزاد الخليج

الرجالة دول جزم بس المشكلة ان الستات مابتعرفش تمشى حافية!!!!!!